"Najszybszym sposobem na odniesienie sukcesu jest podwojenie tempa popełniania pomyłek."
Thomas Watson, twórca potęgi IBM
Jesteś 384304 gościem
na naszej stronie |
Świętokrzyski Portal Innowacji - Konkurs - Ambasador Szkolnej Wynalazczości 2014
Urząd Patentowy RP wspólnie z Polską Akademią Dzieci ogłasza konkurs „Ambasador Szkolnej Wynalazczości 2014” na najciekawszy wynalazek, rozwiązanie techniczne, grę planszową lub komputerową wymyśloną przez dzieci do 13. roku życia. Celem konkursu jest promocja kreatywności, nauka współpracy i orientacji na rozwiązywanie problemów oraz zachęcanie dyrekcji szkół podstawowych do rozwijania i wspierania twórczego myślenia uczniów podczas zajęć szkolnych. Do konkursu można zgłaszać projekty indywidualnie lub zespołowo w następujących kategoriach: „wynalazki lub inne rozwiązania techniczne” oraz „gry planszowe lub komputerowe”. Przy wyborze projektów w kolejnych etapach konkursu jury będzie oceniać w szczególności oryginalność pomysłu, element nowatorski, jakość wykonania i użyteczność. Konkurs obejmuje dwa etapy. W pierwszym etapie spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 20 projektów (5 wynalazków, 5 rozwiązań technicznych, 5 gier planszowych i 5 gier komputerowych), które zostaną zakwalifikowane do II etapu. W kolejnym etapie jury wybierze:
Autorzy najlepszych prac zostaną nagrodzeni i otrzymają Mini Patenty Urzędu Patentowego RP lub Certyfikaty Jakości Polskiego Towarzystwa Badania Gier. W konkursie wyróżnione zostaną także szkoły i placówki naukowe wspierające uczniów w realizacji ich projektów. Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie wraz z formularzem zgłoszeniowym wypełnionego i podpisanego oświadczenia opiekuna prawnego i opiekuna projektu. Projekty można przesyłać do 1 kwietnia 2014 r. na adres: Polska Akademia Dzieci z dopiskiem „Ambasador Szkolnej Wynalazczości 2014” Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: academyofkidspoland.wix.com/polskaakademiadzieci/#!ambasador-2014/c1zjn.Data dodania: czwartek, 13 marca 2014 |
|